papatya122 yani şöyle ben epey zamandır satış yapıyorum ara ara ama marka ve güncel model bir şey olmayınca gitmiyor kadınlarda. Mesela iş yerinde erkek bir arkadaşım var giyinmeyi çok seviyor aşırı kıyafeti vardı normal tişörtlerini gömleklerini ekmek peynir gibi sattı ondan gördüm ben de satayım dedim yok, sadece inditex grubu veya ipekyol grubu kıyafetlerimi satabiliyorum