cekocb Kızlar sacim cok koyu boyamistim gene koyu oldu bileniniz varmi hangi marka en iyisi saclarinizi boyamadan once nasıl açtınız küllü kumral yapıcam da
busrasil2019 cekocb wella marka oryal ile saçlarınızı açın daha sonra 7.0 yarım 7.1 den tam olacak şekilde sürün 40 dk sonra yıkayın mor şampuan ile cila yapın bebek kumralı olur bunları kuaför malzemeleri satan bir yerden temin edin
Blackcloud busrasil2019 Bu ölçüler koyu saçlar içinmi canım? Birde boya markası nedir? Wella oryal hangisi görsel atar mısın rica etsem? Çok soru sordum kusura bakma şimdiden teşekkürler.🥲
busrasil2019 Blackcloud Bu ölçüler koyu saçlar içinmi Farketmiyor açma işlemi olacağı için rengin bire bir tutması için yapılan işlem. Boya markası ıgora iyidir ❤️