Kızlar bunu 5 sene önce almışım kahve yani su bardağı olarak hangi kafayla aldım bilmiyorum ama atmak istiyorum çöpe sizce kullanılır mı ya modası geçmiş gibi bide renk çok kötü bir iki defa kulanmisim israfci olmak istemiyorum ama hiç de beğenmiyorum kullanılır mı yoksa atayım mi 6 âdet var zaten
