dmlmrt8 meltemm2910 bende nisanda doğum yaptım dün gittim çektim paramı ( 5000 tl ) ilk öğretmenim ailem uygulamasından takip etmiştim
motherays dmlmrt8 ödeme görünüyormuyfu bı bana yatmadı sanırım ya Şubat ayında doğum yaptım ne mesaj var ne Bilgi
dmlmrt8 motherays evet o uygulamada 25 Mayıs bankaya ödeme tarihi yazıyodu ekstra mesajda gelmişti bana bence de bi gidip sorun
teacherikizannesi 16temmuzannesi ilk öğretmenim ailem ıygulamasını indirin e devletle çocukları ekleyin. Çocuklar bölümünden çocuğunuzun (2025 de doğan) üzerine tıklayıp ödeme listesine tıklayın yatmışsa orda görünüyor
reylok Nerden bakıyorsunuz yatıp yatmadığını Ben de martta başvurdum Bir haber yok Mesaj mı geldi size
Cennet1212 reylok mesaj gelmedi bana. Uygulamadan baktım para yatmış gidip aldım ilköğretimenim ailem uygulamasından bakılıyor
Cennet1212 reylok Mart’ta başvurular kabul olmuyor nisanda yürürlüğe girdi bu ödemeler. Nisan 8 den sonra yapılanlar geçerlidşr tekrar başvuru yapın haziarana yetişsin ödeme