Kızlar post açıyorum ama cevap alamıyorum inşallah buna alabilirim. Oğlum 3 yaşında dünden beri tuvalet eğitimine başladık. Hiç bir sinyal yoktu ama başladım gene de, tuvalete lazımlığa oturmaya korkmuyor hevesli. Zaten çok uzun zamandır anlatıyorum tuvalet olayını ve zaten hep bizimle giriyordu biliyor yani. Ama asla dünden beri hiç tuvaletini söylemedi sürekli oturtuyorum onu sıkmadan soruyorum ama hep yere yapıyor. Bir kere yaptı lazımlığına o da denk geldi yani bilinçli değil. Sadece kakasını bilinçli yaptı dün akşam bi baktım gitmiş oturmuş yapıyor. Ama asla çişini söylemiyor yani arada çiş yapmam lazım tuvalete oturmalıyım diyor ama oyun yani oturuyor sonra hemen kalkıyor yokmuş çiş diye. Nasıl bir yol izlemem lazım çişini söylemesi için? Devam edeyim mi yoksa 1-2 ay sonra tekrar mı deniyim? Gece de bez bağlamadan yatırdım kuru uyandı altına kaçırmamış uyurken.