Kızlar 15 gün önce parca alındı babamdan fakat patalojiyi aradığımızda böyle bir hasta kaydı yok deniliyor endoskopi yapılıp parca alındığını desekte kayıtta yok deniliyor ne yapmak lazım nereye şikayet edebiliriz 15 gündür bu sonucu beklemekten mahvlduk ama şuan ortada yok parca ve birşeyler uydurup tekrar endoskopiye boşuna alcaklar