rasaeom Bebeğim gündüz asla uyumuyor gaz sorunu olmasa bile yatırıyorum 5 dk sonra hiç uyumamis gibi biliyorum benim gibi olan anneler var siz neler yapıyorsunuz tükenmek üzereyim ağlama krizleri de eşlik ediyor tabi
arasmom16 Anladım tam gazının pik yaptığı zamanlar benimki de öyleydi şuan 74 günlük biraz daha düzene girdi canım sabret