alchn bende ölüyorum kola için. Hamilelikten önce eşim eve 2.5 litre alırdı ben tek başıma içerdim ve kola içmeden günüm geçmezdi. Geçenlerde bende içtim 2 yudum bebem sabaha kadar kıvrandı 😁 şöyle buzzz gibi asitli asitli luuukk luukkk diye içesim var benimde ama işte amaaaa 🤣🤣