LadyGaddar
dortcocuklu3 yıllarca 10.1 küllü sarı içine nohut kadar igora katarak boyadım, kendi saçım açık kumral olduğundan açıcı olmadan istediğim renk çıkıyordu, saçınız çok koyu değilse tutar diye düşünüyorum. Bir de saç tipi de etkiliyor sanırım, mesela benimle aynı renk saçı olan arkadaşım var açıcı olmadan mümkün değil sarı elde edemiyor, çok ince telli benim saçım o da etkiliyor sanki.