Ben hiç beğenmiyorum şahsen, toplumsal cinsiyet rollerini karakterlere çok fazla yüklüyorlar. Şef Lina var mesela, annesiyle her gün mutfakta yemek yapıyorlar babasıyla erkek kardeşi dışarı çıkıyorlar dolaşıyorlar felan. Geçen yine denk geldim, anne ve çocuk aslanlar avlanmaya gidiyor, avlanıp yemeği erkek aslanın ayağına getiriyor. Erkek aslan öncelikliymiş, önce o yermiş kalanları anne ve çocuk aslanlar yermiş. Niye onun beslenmesi çok önemliymiş, evini korumakla görevliymiş o yüzden ava gitmezmiş. Küçücük çocuklara aşıladıkları mesajlar hep ezilen kadın, yüceltilen erkek figürü.