Arkadaşlar yine ben. 37 günlük kolik ve atak haftasına girmiş bebeğimle fikrinize ihtiyacım var. Bebeği alıp dışarı çıkalım diyoruz yürüyüş yapalım asla durmuyor ne yapsak durmuyor. Sling vs kanguruda zaten durmuyor. Dışarda durmaya nasıl alıştırabilirim lütfen yardımcı olun bize kolaylık sağlayacak ufacık bir kapı bile bırakmıyor