atarepla 9 aylık oğlumun altta iki tane üstte de iki tane dişi var ama üsttekiler önde değil yan kesici olan dişler. Bizim gibi olan var mı? Vampir dişli olduk :) haliyle yiyecekleri koparamıyor hala dişleriyle çünkü alt üst denk gelmiyor 🥹🥹
princessmom_ atarepla benim kızımda öyle çıkardı ama daha büyümeden dişleri önleride patlattı uzuyolar beraber😀
bebisliozlem atarepla ay benimki de öyle 🤣 13 aylık olacağız bayramda 🤣 biz zaten geç çıkarmıştık dişleri yaşında alt iki dişi vardı 😁 üstten 2 diş çıktı şimdi pek görünmüyorlar güldüğünde minnaklar daha ama bayramda çok belli olacak kızımın vampirliği 🤣 bol bol et kemirir artık
[silindi] Bizim önce alt 3, sonra üst yan çıktı. Şimdi üstten 3 tane aynı anda geliyor üst ön 4 tamamlanıyor kafasına göre takılıyor valla anlamadım
nilikonunannesii atarepla benim kızım yeni diş çıkarıyor ve yanlardan geliyor çok komik tipi önlerde hiç yok 🤣