dlra01 Kızlar 2 gündür aşırı huzursuz normalde kolik bi bebek evet ama uyumamak için ağlıyor ne mama kabul ediyor ne meme gündüz toplam 1.5 saat anca yatmıştır normalde çok sever uyumayı. Kucağıma aldığımda sakinleşiyor ne yapacağımı şaşırdım 2 gündür 😔