mombabe kıyaslama cnm her bebek farklı kimisi yaşında şakır şakır konuşur kimisi 3 yaşında bile tam konuşamaz benim kızım 7 aylıkkenden beri baba dede dada hadi hadi gibi şeyler babıldıyo şimdilik tabi ne dediğinin farkında değil ama doğru olduğunu böyle kavrarmış baba nerde dede nerde deyince yüzlerine bakıp gülüyo falan🥰