yagmur3494 evet yavaş akışlı da böyle yazıyor bir de xs si var, 1 xs, 2 s oluyor yani. O yüzden size 2 yazması. ama o xs prematüre bebişler için diye biliyorum. Hep mi hızlı akıyordu, lansinohun emzik kısmı çabuk yıpranıyor, deliği genişleyip yırtılır gibi oluyor bir süre kullanımdan sonra onu da bir kontrol edin.