selinkumsal10 çok tehlikeli, boğazına, ciğerlerine kaçması olasılığı çok yüksek. Bir de yemek , sofra adabı bebeklikten kazanılan bir şey. Yatarak yemek yiyen bir çocuğun 5 yaşına gelince sizinle masada yemek yemesini beklememelisiniz. Yiyecekleri tanımak , hissetmek için yaptığı hareketler de gayet normal