Merhaba kızlar bebeğim 3.aya kadar bıraktığım yerde desteksiz uyurdu 3.ay büyüme atağını şiddetli yaşadık o ara sallamaya başladım şuan 6 aylık 3 aydır sallanarak uyuyor ve uykuya dalana kadar ağlıyor uyumak içinde ağlıyor uyurkende ağlıyor bi kaç gün desteksiz uyutmayı denedim 2 saat sürdü 20-30 kere sakinleştirmek için kucağıma almışımdır ama yok en sonunda bende yoruldum daha yastığa kafasını koyduğu gibi uyudu napıcam artık bilmiyorum aynı ağlama durumunu yaşayan varmı çok yoruldum veya buna çözümü fikri olan ?