Şimd kızım 18 aylık ve bez çok rahatsız ediyor sürekli asılıyor çıkarmak istyor ve heveslide açıkcası tuvaletin kapısına gidp çişş çişş diyor bu süreç çok daha erken başladı ama ben küçük diye biraz beklemeyi daha uygun gördüm şuan tam anlamıyla hazır hissediyoruz yanii bu süreci kızıma göre planladım da diyebiliriz bayramdan dönüşte bezini çıkarıp artık start vermek istiyorum korkularımda var tabi başlayınca nasıl olacak ya alıştıramzsam korlutursam diye siz neler yaptınız nasıl daha kolay ve çabuk öğretebilirim gece bez taktınızmı mesela birsürü video izliyorum araştırıyorum kendime güveniyorumda gözümdede büyüyor her türlü öneriye açığım