Ess92 Aile ziyaretine geldik kızlar. Eşim böyle ikramlıkları bol olan bir yer istiyor. Özellikle fındık lahmacun. Bir arkadaşı bir yer var demiş ama hatırlayamamış adını. Tavsiyeniz var mı? 😂
Nacafa Ess92 bence kaburgacı yaşar çokniyi yapıyor. Birde Adana’da nereye giderseniz gidin yancıları bol geliyor
Dmt-01 Ess92 valla yol kenarındaki tablacıdan yesenizde güzel olur merak etmeyin.Biz genelde mobilyacılar sitesindeki bol kepçeye gideriz.lahmacun ikram olarak gelir genelde
starwomen Ess92 Adana da yaşamıyorum ama 3 kere gittim 3 ünde de orada yaşayan tanıdığımız kaburgacı yaşara götürdü çok güzeldi
Ess92 yildizztozu burası çok popüler ama reklamlardan mı yoksa gerçekten hak ettiğinden mi emin olamıyorum 🙈 teşekkür ederim 🙏🏻
Aklimideliricem Bol kepçe de güzel kaburgacı yaşar da güzel asmaaltı mıydı bi yer daha vardı orası da güzeldi 1 kere gittim ama oraya djsjsj
Dmt-01 Ess92 pişman olmazsınız:)Muzlu süt içmeyede gidin derim hep sıcak havalarda iyi gelir serinletir:)Akşam kalma imkanınz olsa şırdana gidin sevmesenizde bi deneyin:)
Ess92 forumgurmesi kaburga da var mu peki? Adı kaburgacı ya merak ettim 🙈 adının hakkını veriyor mu varsa? Adana’da kebap dışında bir şey yenmez ama yine de bir şansımı deneyim dedim 😂
software Ess92 tamamen reklam bence. Yavuzlar mahallesinde özlem kebap var demenizi tavsiye ederim kesinlikle. Dediğiniz gibi ikramlık lahmacun mini pide mantar vs geliyor. Yıllardır buraya gideriz
forumgurmesi Ess92 olmaz olur mu, eşim denemişti güzeldi. Ben boru kebabı yemiştim, adana ile aynı sadece şekli boru gibi geliyor şiş üzerinde :)
Dmt-01 Aklimideliricem Dimi ben bazen evde yapıyorum ama tabiki kazım büfedeki gibi olmuyor yinede yaklaşıyor tadı idare ediyruz.
happymomgul DEDE KEBAP tabiki orada üniversite okumuş biri olarak bir çok yere de gittim önden bi makarna ikrami var off ❣️
Ess92 happymomgul İstanbulda arkadaşlar kebabın yanına pilav olmaz derdi ama bence gayet de gidiyordu 😂 makarna da değişik fikirmiş sağol canım ❤️
Dmt-01 happymomgul işte öncede hamuru yediriyolar karnınız doysunki kebap kötüysede farketmeyin tok olduğunuz için diyolar:)Şaka şaka aynen makarnaları güzel oluyor ama ben adana yanında veya öncesinde makarna pilav tarzı sevmiyorum ya adana tek başına olmalı meze salata dışında bişey olmamalı bence:)
mrvyad Ess92 önden geliyor makarna tadımlık makarnası çok güzel 😂 ama dede nin tadını eskiye göre bozmuşlar öncesini bilmiyorum oralı arkadaşlar söylemişti eskiden daha iyiydi diye 😂 birkaç yere gittik ciğerci ulaş ı beğendim bende