Dişim apse olmuş 2aylık kızm var emziriyorum doktor iltihap verdi içtm cocuğumun popusu hepsi mantar oldu receteyi okudum emziren anne kulanmamali yazıyor biraktm ama dişim halen çok kotu ağrıyor kocamda bana iç diyo apsenin iltihabı sute gırıyo antibiyotik çok masum onun yanında bir gun kulan süt verme mama ver diğer gun süt ver hap içme diyo siz ce ne yapmalym agument emziren anne kulanabilir diyo goglede onu mu kulansam acaba