Kizlar oğlum 3 ay 20 günlük gün içerisinde sadece ağlıyor ne gülüyor ne oynuyor sadece uyuyup ağlıyor çok üzülüyorum bu durumuna kan idrar bütün tahlilerini yaptırdım hepsi temiz onunla beraber bende helak olmuş durumdayım dikkatini hiç bir şeye çekemiyorum benim durumumu yaşayan anneler var mı