aysaysaya Kızlar günaydın . Kızım 4 aylık doktor demir damlası önerdi x2 yazmış kilosu 6.5 . mama ve Memeden 15 dk önce verebilirsin dedi ama 2 damlamı yoksa günde iki kez mi anlamamışım . Siz nasıl kullanıyorsunuz ?
saremomm_ aysaysaya merhaba günaydın ferrum verdi bize kabız yapabilir dedi o zaman özel olanlara geçin dedi . Fiyatı nedir acaba ve 2 damladır benim bebeğimde 4 aylık
pimpiriklianne43 aysaysaya damlaligin üzerinde 05 ml yaziyorya oraya kadar 2 kere çek ver dedi doktor bana
pimpiriklianne43 aysaysaya günde 1 kere d vitaminini sabah veriyorsan bunu akşam ver dedi ikisini aynı zamanda verme dedi
aysaysaya saremomm_ başka ilaçlarda aldığımız için tam fiyat bilmiyorum 400 lira civarı olabilir . Sabah aç karnamı 2 damla sizinki
aysaysaya saremomm_ pimpiriklianne43 organikirmik organikirmik myavocado hilalasenasc 1kuzuannesi doktorada sormuştum şimdi dönüş yaptı kilo çarpı 2 sabah 6 akşam 6 yazmış 😊
aysaysaya pimpiriklianne43 d vitamini öğlen veriyorum uyku problemimiz olmuyor o zamana kadar etki etmiş olur heralde demir 🤷♀️
pimpiriklianne43 aysaysaya öylemi ben sabah veriyorum uyku sorunumuz çok var öğlen vermeyi denesemmi acaba demiride ikindi veriyorum
organikirmik aysaysaya ml olarak bilmiyorum hiç ben damla damla vermeye devam ediyorum ama 15 ml fazla geldi gözüme, siz bi şişenin içinde deneyin önce isterseniz
aysaysaya pimpiriklianne43 d vitamini uyku kaçırıyor diyenler var o yüzden sabah verin vs . Valla ben öğlen veriyorum bazen 3 ü bulduğu bile oluyor uykumuz kaçmıyor ama her bebek farklı
aysaysaya organikirmik Bencede öyle yapayım sabah iki damla verdim bişey olacağını düşünmüyorum ama tereddütte kaldım teşekkürler 🌸
aysaysaya organikirmik evet şimdi biraz daha araştırdım gerçekten az vermişim yarın sabah tam ölçü veririm artık 🥹 saçmalamışım🤣
organikirmik aysaysaya est doktorunuz yetersiz bilgilendirmiş 😅 kilo aldıkça artırıyorlar damlayı bu arada doktor unutursa siz sorun 💖
aysaysaya organikirmik deftere çarpı 2 yazmış belki söyledide biz hatırlamıyoruz 😂 Yarın halledicez bakalım . Birde yarın 4 ay aşılarımız var bişey olmaz heralde demirle birlikte 😳 Şükür şimdiye kadar bi yan etki Görmedik