Deletedmom897 Kac ay ve kac kılodan sonra cırtcırtlı bezden külot beze gectınız? Memnun musunuz? Cırtcırtlı beze gore nasıl? Hangı marka kullanıyorsunuz, özellikle kaka yaptıgında sızdırması nasıl?
momas Deletedmom897 hareketli dönemde külot bez çok iyi bence 8. Aydan sonra kullanılmalı. Asla bezletmiyor ağlıyor hele emekliyorsa kaçıyor. Molfix kullanıyoruz cırtlı ama külota geçtik çok pratik. Sızdırma falan da yapmıyor. Bir gün annemlerdeydim bez bitmişti migrosun markası varmış minies diye onu aldım idareten külot bezini yani o bile çok iyi hiç taşırma yapmadı istersen al bir dene en azından kimisi sevmiyor çünkü. 9 ay 20 günlüğüz şu an. Bazı bedenlerde çok külot yok mesela 5 numara çok sor buluyoruz her yerde yok. Varsa da normal bezden biraz daha pahalı. Mesela normal cırtlı adet fiyatı 3.5 tl ye falan geliyor külot bezin tanesi 5-6 tl ye geliyor.
D_deniz Deletedmom897 goon sarı paket 6no çok güzeldi ama Molfix 5no oluyor kilot bezde. Başka denemedim şuan 14kg vardır 16aylik
Deletedmom897 momas kaka temızlerken bı sıkıntı oluyor mu bir de dısarı da degıstırcegınız zaman komple altını cıkartmak zorunda mı kalıyorsunuz?
momas Deletedmom897 yani aslında mantığı aynı normal bez cırtı yok ama yanlarından bezi yırtıyorsunuz normal bez gibi açılıyor hani don gibi indirmiyorsun.
gunesnck Deletedmom897 şu an 20 aylık, 1 yaşında falandı kilot beze geçtiğimizde. Molfix kullanıyoruz ve memnunuö. Hareketli çocuklarda cırtlı bez zor oluyor. Temizlerken de yandan yırtma yerleri var yırtıp temizleniyor yani aşağı indirilerek çıkmadığı için bulaşmıyor. Bence çok rahat edersiniz