Feyzosumunannesi Hayaliniz gerçekleşti mi? Yoksa o isim içinizde mi kaldı? Biz, eşimle sevgiliyken, “Kızımız olursa ismi Feyza olsun,” demiştik ve çok şükür nasip oldu. Peki ya sizin?
daenerystargaryen Feyzosumunannesi Oğlumuz olsa Oğuz Kağan, kızımız olsa Hüma istiyorduk. Oğlumuz oldu ve istediğimiz gibi koyduk. 💕
denizalismom Feyzosumunannesi bizde kızımız olursa Güneş , oğlumuz olursa Deniz demiştik. Çok şükür oğlumuz oldu Deniz koyduk 💙
asya343 Feyzosumunannesi Hiç erkek hayal etmemiştim birgün kızımız olursa Asya koyarız dedik hatta rüyada vs görmüştüm 😂 oğluşum oldu adı çağan
310524 Feyzosumunannesi kızım olursa adını Alâ koymak istiyordum eşim soy ismimizle uyumlu olmuyor diye istemedi. Parla istemiştim eşim gene istemedi. Erkek olursa Asil istiyorduk.
shahanife arnka_mommy Ben de Ali imran istiyordum. Ali Talha oldu 💚 Bir de Huzeyfe ismini beğeniyorum
metemom_ Feyzosumunannesi hep kızım olacağını düşünüyordum Umay Eftelya veya Aysima koyacaktım oğlum oldu o isimleri de kuzenlerim koydu😂 Oğlumun adını da babası Metehan koydu 😊
arnka_mommy Feyzosumunannesi Bir türlü karar veremedik adına 🫠 Babası adını ben koysam olur mu dedi kabul ettim. İkinci nasip olursa adını ben koyacağım 🤭 Bu arada teşekkür ederim 🌺
[silindi] Feyzosumunannesi Kızım olursa; Aden Leyla ya da Eliz Leyla koyacaktım. Oğlum oldu. Listemde Rüzgar ismi de vardı. Adı Rüzgar oldu 🩵
nilikonunannesii Feyzosumunannesi istediğim isim oldu ben nil dedim eşim ipek iki ismi yan yana koyunca güzel oldu nil ipek olsun dedik 😄