Merhaba kızlar,
Kızım 7 ay 8 günlük, bu ay ki kontrolünde Nimenrix ilk dozu oldu ve doktoru 8. ay için bexsero yapılacak dedi. Nimenrix tüm dozları yaptıracağım. Sormak istediğim, Bexseroyu 8. ayda yaptırmayı ertelesem veya hiç yaptırmasam sorun olur mu? Tek tür menenjit yeterli mi? Bilgilendirirseniz çok sevinirin 🙏🏻