Benim bebeğim de onda çok rahat uyuyor, kıpırdanınca hafif sallanması sakinleştiriyor onu ve uykuya devam ediyor ama benim de içim gece uykusunu orada yapması için rahat hiç etmedi. O yüzden ben beşiğine koyuyorum gece uykusu için. Gündüz uykularını orada yapıyor