Pembe333 Karınca yağı kullanan varmı bıyıklarımızı tüylerimizi vs aldıktan sonra sürersek incelme azalma oluyor diyolar öyle etkisi varmı birde eskiler bebeklere sürermiş tüysüz olsun diye öyle etkisi mi varr kullananlar yazabilirmi
[silindi] Pembe333 olsa kullanırdım da nerede o eskilerdeki orjinal karınca yağıı. Şimdikilere para verip almam bile