Aselduru88 Kızlar Nisan 29 da doğım yaptım Mayıs da basvuru yaptım doğum parasına. E devletten devam ediyor gözüküyor ilköğretmenim ailem uygulamasında da cocugumun ödeme bilgisine tıkladgmda bu Tcye ait ödeme bilgisi bulunamadı diyor
esar3142561 Aselduru88 bende mayıs haric diger aylarınkini aldım ocak doğumlu bebegim galiba haziran la mayıs ayınıda bir verecekler bilmiyorum
motherays Aselduru88 canım ben Şubat da yaptım aynı senin gibi yazıyor bankaya gtm mesaj bekleyin diyor
myangelson Aselduru88 Şubat’ta doğum yaptım ne mesaj geldi ne uygulamada çocuk çıkıyor. E devlette kayıtlı çocuğunuz bulunamadı diyor 😅 başvuru devam ediyor gözüküyor bankaya da gidemedim başka ilçede. Para yattı mı yatmadı mi bilen yok 😂