teacherandmom_ Kızlar 2 buçuk aylık bebeğim var. Emziriyorum. Dün dominos pizza yedim. Sabaha kadar sancılandı uyuyamadı. Hala da ağlıyor daha. Sancıdan doğru düzgün ememiyor bile. Ne yapabilirim😔 Çok üzgünüm. Gece Kimyon çayı içtim, rezene içtim. Hala aynı ama😞
ekdkdkk Işık duş olabılır masaj birde ben havluyu ütü ile ısıtıp karnına koyuyordum. Doktor bana uyanıkken yüz üstü koy vakıt gecırsın demıstı