teacherandmom_ Kızlar 2 buçuk aylık bebeğim var. Emziriyorum. Dün dominos pizza yedim. Sabaha kadar sancılandı uyuyamadı. Hala da ağlıyor daha. Sancıdan doğru düzgün ememiyor bile. Ne yapabilirim😔 Çok üzgünüm. Gece Kimyon çayı içtim, rezene içtim. Hala aynı ama😞
ruzqarqulu teacherandmom_ benim ikizler de dün öyleydi. Belki de yediklerimizden değildir ayrı bir huzursuzlukları olabilir mi . Ne mama ne meme emdiler . Ne yiyeceğimi ben de şaşırdım. Yediklerime dikkat edince süt gelmiyor. Ben de Tahin yemiştim ondan mıdır diye düşündüm dün. 2 ay 12 günlük benimkiler de
Leno teacherandmom_ biz de haftasonu pizza yedik bir aylık oğlum sabaha kadar uyuyamadi 4 aylık olana kadar tövbe ettim bidaha yemicem
teacherandmom_ organikirmik Gece onu da yaptık da sabah oldu hala sancılanıyor. Bide ememedi pek sancıdan dolayı o beni çok üzüyor. Aç yani şu an😞
teacherandmom_ ruzqarqulu Aksine tahin süt yapar rahatsız etmez diyorlar ama belki dediğiniz gibi kendş huzursuzluklarıdır🤷🏻♀️
teacherandmom_ Leno Ayy ben de tövbe ettim bir pişman oldum ki, niye yedim diye kendimi suçluyorum sürekli. Mahvoldu çocuk durduk yere
ruzqarqulu teacherandmom_ ben de forumda görmüştüm . Süt yapar ama gaz da yapar diye. Aklıma o geldi. Şimdi içim rahatladı 🙏yiyebilirim o zaman.