kelebek50 Hanımlar bebeğim bazada idi bir anda duscek gibi oldu o anki refleksle tutum derken yanağına tırnağın geldi ve çizildi bayağı bir kAnli gibi oldu ne yapim sizce ne durum yüzüne iz kalirmi
tahin kelebek50 benim oğlum kendi yüzünü çok çiziyor bende emzirirken arada sütümden sürüyorum bana çabuk geçiriyor gibi geldi böyle az az bir iki damla sürüyorum
organikirmik kelebek50 kalmaz daha canları ne ki, benim kedim tırmaladı oğlumu akşamına geçmek üzereydi izi. İncia’nın SOS stick’i var bu tarz durumlarda onu sürüyorum
[silindi] kelebek50 kizim 2ay once yuzunu tirnagi ile cok derin cizdi kanatti ve maalesef hala izi duruyor krem kullanmama ragmen Ama zamanla gecer diye dusunuyorum