2 yaşındaki kızım akşamdan beri halsiz, normalde akşam maması içer akşam 11 den beri 60 CC benim zorumla içti. 37.7/37.8 ateşi var. 6 gün sonra da doğumum var. İlaç başlamalı mıyım kızıma? Sürekli uyku halinde. Ve mama ictiginde genzinden hiril hiril ses geliyo