3 ay 22 gunluk kızım var, kaka yqpmakta zorlanıyo, cok gazı var, cığlık atıyo surekli, belli aralıklarla rezene içirdim, sab smilex içirdim, zeytinyagı içirdim gecmedi, kimyon deneyen var mı, varsa da nasıl veriyorsunuz tarif olarak, çok saolun şimdiden cevaplarınız için..