Dün arkadasımn arkadaşının kuaförüne gıttık, yüzümü aldırdım okey onda sorun yok ama faul kısmını tamamen yok etmıs suratım çok tuaf duruyor daha evvel aldırırdım mınıcık bırakırlardı öyle durmazdı sımdı resmen erkek gıbı olmuş az evvel gördüm şok oldum. Ya nasıl uzar bunlar çok cırkın dururmu uzarken ayrıca her önüne gelen kuaför vs açmasınlar bence salak salak işler yapıyorlar keşke gıtmeseydım