Şimdi ben sizden çom özür dilerim hiç hoşlanmam bu konulardan ama ben mayısın 5nde 1 aylık koruma iğnesi oldum şimdi bayram geldiği için bugun yeniden olacağım tam o süreçte yaptıramam zamanı geçer diye reglim pazar günü bitti. Dünde aramızda bişeyler geçince gece bir baltım pembe pembe lekelenmeler var ve hala ara ara devam ediyor. Bu iğneyle hamile kalmak mimkin oluyor mu ya da neden şimdi bianda böyle bişey yaşadım hiç bilgisi olan var mı😔