zeynep1401 1 aylık bebeğim var emzirirken iki gogsu birden emzirmek gerekiyor mu yoksa bi emzirmede bir gogus diğer emzirmede ise diğer gogus yeterli olur mu? Bir de emzirmeye en son emdiği gogusten mi başlamalı?
organikirmik zeynep1401 ben hep tek göğüs emzirdim, sağ sağ sol sol verdim yani aynı memeyi peş peşe 2 kere emzirdim. İkisini de verseniz alıyorsa daha iyi tabii benimki ikisini almıyordu
feride-nizamettin zeynep1401 Bana emzirme hemşirem aldığı sürece ikisinden de emzir en az 15 er dakika demişti o ilk zamanlar için. Bir de son emdiği göğüstan başla demişti.
ygdcmd zeynep1401 3. Aya kadar mümkün olduğunca 2 memeyi de ver 15 dk ikisini de. 3. Aydan sonra ihtiyaca göre verirsin. Tek göğüs emerse sütün azalır uzun vadede.
zeynep1401 ygdcmd evet verebilirsem ikisini de vermeye çalışıyorum ama bazen uyuyor emmek istemiyor diğerini