Elfelf475 benim ilk doktorum o kadar garip bi adamdı ki, oğlum 5 gram, gerçekten 5 gram eksik aldı diye mamaya devam dedi. Öyle 1-2 de değil he, her beslenme sonrası ne kadar içerse. Doktor değiştirdim, yeni doktorum dedi ki her annenin sütü bebeğine yarar ve yeter hastalık gibi bi durum yoksa. Mamayı bıraktırdı bi baktık çocuk gayet güzel kilo alıyor. Hayatımı değiştirdi kadın resmen 😅 başımda sütün yetmiyor diyen biri de olmadığı için hiç süt kaygım yok artık oğlan mutlu ben mutlu daha ne