babyyboy25 bizim doktor da dün 3.ay muayenesine gittik 4. Ay kontrolünde muayene ederiz herşey iyiyse yavaştan tadimlara baslatiriz belki dedi. Kas kuvveti çok iyi, oturmak için kendini kaldırıyor sürekli diye sanırım. Bir de biz yemek yerken pusetinde yalaniyor kaşığı takip ediyor biz yerken öyle olduğunu duyunca da şaşırdı tekrar kontrolde bakarız bakalım dedi