Merhaba kızlar. Oğlum 9 aylık. 2 gündür ishaldi. Biraz muz verip sadece anne sütü ile beslemeye çalıştım. Dün akşamdan beri yaptığı kakalarda sindirilmemiş yiyecekler çıkıyor. Neden böyle oldu anlamadım. Çok sık yapıyor ve yiyecek parçaları var. Bilgisi olan var mı acba