saribaykuss ağzına damla damlatıyorlar ama sersemleyene kadar kıyamet kopuıyor. yani bizim ilk ameliyatımızda çok acele davrandılar. zorla kucağımdan alıp öyle damla verdiler ve hemen gittiler. ağlamasını bir süre duydum .
korkutmak değil amacıım zaten her hastanede böyle olacak diye bişey yok. mesele ekibin iyi olması,güzel yaklaşması. onun bir çocuk olduğunun bilincinde olması. sağlığına kavuşsun bir an önce yavrunuz,buna odaklanın zaten bişey hatırlamaycak,hatırlayan maalesf biz anneler oluyoruz