pamukdp 9 ay 19 günlük bebeğim var doğduğu günden itibaren uykum haram oldu artık gerçekten çok yoruldum sadece bizde böyle olduğunu düşünüyorum artık ilk aylar gazdan uyumuyordu sonra diş oldu diş geçti şimdi sebebini bilmediğimiz bir şekilde ağlayarak uyanıyor psikolojim artık kaldırmıyor bu yorgunlukla uykusuzlukla tüm gün geçirmeyi her şeye yetişemiyorum bırakın kendimle ilgilenmeyi yemek dahi yaparken kırk takla atıyorum sürekli yanında istiyor paçamdan ayrılmıyor kendi anneme dahi yoruldum diyemiyorum desem hemen bir çocukla hemen pes ettin diyor biz zamanında 3 tane büyüttük demeye başlıyor ağzımı açmaya çekinir oldum artık çok bunaldım :(
-strongmother- pamukdp öncelikle sakin olun Stresiniz bebeğe geçiyor olabilir . Eşiniz destek çıkmıyor mu eşim 2 gündür 10 da geliyor bayram öncesi işleri yoğun ben bile mahvoldum 2 günde Allah yardımcınız olsun biran önce dinlendirsin insallah
pamukdp -strongmother- Allah herkesin yardımcısı olsun gerçekten çocuk bakmak çok zor hele ki durmayan bir bebekse
sngr Benimkide 9 aylık geceleri ağlayarak uyanıyo ve zor uyuyo 2 gün önce gece 3 te uyandı 6 kadar uyumadı ve bu süreçte taşınıyorum hemde şehirler arası inan yalnız değilsin çok zor
pamukdp Eşim eve gelince yemeği topla o iş bu iş diyene kadar yine dinlenemiyorum. Annem, ablam veya eşim çocukla ilgilendiğinde bile sürekli iş yapıyorum biz çocuğu tutalım sen şu işini yap bıktım artık gerçekten dile getirincede olmuyor
betusmrv pamukdp bırakın bi sefer de işler kalıversin ilk destekte güzel bi uyku çekin lütfen siz iyi olmazsanız bebeğinizle nasıl ilgileniceksiniz
-strongmother- pamukdp bende bebeğimi uyutunca koştur koştur iş yapıyorum bazen yapamıyorum huzursuz olduğu günler oluyor bana kızıyorlar sende yapmayıver diye bebekli evde temizlik aranmaz diyorlar kınayan gelmesin diyorlar sizde herseyi basarcam diye uğraşmayın arada bebeğinizle ilgilenen olduğu zaman dinlenin
betusmrv pamukdp peki eşiniz öyle düşünmüyorsa o ilgilenirken 1 saat uyumam lazım deseniz oda mı iş yapmanızı istiyor
pamukdp betusmrv sadece o iş istemiyor ama oğlum bensiz pek fazla durmuyor ve eşimde çok yoğun çalışıyor
betusmrv pamukdp anladım ciddenn çok zor ya biz haftaya 3aylık olcaz bana 30 sene gibi geliyorr aşırı gazlı bi bebek
betusmrv pamukdp bizde öyle koliğiz kendi ailem başka şehirde eşimin ailesinden de destek yok şükür eşim destek olmaya çalışıyo