-strongmother- yazın çorapla yatmak çocuğa iskence olur ya ben tek kısa kol zıbın ve altında ince penye şortla yatıyor. Sadece karnımı örtüyorum ince muslin bir örtüyle ama zaten gece üstünü hep açıyor 😂😂13 aylik. Oda 25 26. Şimdi sıkacaklar daha da artıyor sadece sıfır kol zıbınla yatiririm