bossmomm Kızlar bebeğim 53 günlük şuan 4 saattir aralıksız uyuyor ama ben asla uyuyamıyorum neden bilmiyorum uykum gelmiyor bir türlü. doğum yaptığımdan beri böyleyim. Ya şu saattir uyuyor bebeğim ben uyusaydım uykumu almıştım çoktan ama haftalardır böyleyim gündüzleri bile uyurken yine uyuyamıyorum sabaha karşı azıcık uyuyorum zaten o da uykunun en tatlı hali uykum geliyor o aralar ama artık bebeğim uyanıyor. O zaman istesemde uyuyamıyorum. Cidden benim gibi olan var mı?? Şaka gibi herkes bebeği uyusunda kendiside uyusun diye dua ederken benim bebeğim uyuyupta benim uyuyamamam çok sıkıcı ve kızlar elimde değill gerçekten bir türlü uykum gelmiyorr ne yapabilirim lütfen yardım edin çok sinirleniyorum artık, kendime 🥺😣😢
Whitewomen35 bossmomm Neden uyuyamıyorsunuz sorusunun cevabı önemli aslında . Kafanıza taktığınız kendinize dert edindiğiniz bir durum mu var ya da halen doğumdan kaynaklı lohusalık dönemini mi atlatamadınız . Bebeğiniz uyurken uyanık kalmalıyım ağlarsa duyamam göremem korkusu mu var ? Özellikle ilk 3 ay bu tarz şeyler yaşayan anneler oluyor ben de yaşadım tüm yorgunluğuma uykusuzluğuma rağmen bebeğim uyuyunca 10 dk bile uyuyamazdım ve daha da yıpranıyordum . Kafanıza taktığınız bir şey yoksa gerçekten rahatsanız ılık bir duş güzel bir rezene papatya çayı demleyip için Melisa çayı da olur daha sonrasında bol bol dua ederek uyumaya çalışın umarım işe yarar 🙏🏻
blueberryyy__ bossmomm benim bebeğim de 4 buçuk aylık çok şükür uyku düzeni oturttuk çocuk uyuyor be kadın sende uyusana. Yok katiyen uyuyamıyorum. Delirmek üzereyim. Dediğiniz gibi tam böyle 4-5 arası uykum geliyor 6 da kalkıyor zaten ne yapacağım bende bilmiyorum
blueberryyy__ bossmomm benim bebeğim de 4 buçuk aylık çok şükür uyku düzeni oturttuk çocuk uyuyor be kadın sende uyusana. Yok katiyen uyuyamıyorum. Delirmek üzereyim. Dediğiniz gibi tam böyle 4-5 arası uykum geliyor 6 da kalkıyor zaten ne yapacağım bende bilmiyorum
bossmomm Whitewomen35 teşekkür ederim kuzum yok kafama taktığım birşey yok bende çözemiyorum. Evet o korkularım ilk günlerde vardı uyursam uyanamazsam bebeğim ağlarsa falan diye ama artık o korkuda yok çözemiyorum uykum gelmiyor bir türlü. Annem sen alıştın o yüzden uykun gelmiyor diyor bebeğim saatlerce uyur o kadar şanslı olmama rağmen ben uyuyamıyorum çok sıkıldım bu durumdan 😢😢 çayı duşu yarın deneyeceğim
Whitewomen35 bossmomm Evet uyku düzensizliği de yaşıyor olabilirsiniz vücut hep aynı saatlerde uyanık kalınca öyle devam ediyor inşallah en kısa sürede siz de huzurla uykunuzu uyursunuz :( can sıkıcı bir durum
ayyyucee Merhaba bebeğim 9 aylık ilk zamanlar bende hem kendime vakit ayıramamaktan hemde bebeğim birazdan uyanır diye stesten uyuyamıyordum zamanla kısmen düzeldi.. bu uyumama durumu uyku intikamı olarak geçiyor bir çeşit bilinç dışı pasif direniş.. farkına varmışsınız durumun düzelmesi de yakındır diyelim :) günlük tutmak, o an aklınızdakileri yazmak, meditasyonlar fayda sağlayabilir..
bossmomm ayyyucee teşekkür ederim nasıl düzelir acaba benim mi birşey yapmam lazım?? Bikaç gün tuttursam öyle devam edecek ama yok asla uyuyamıyorum. Sanırım vücudum alıştı sürekli böyle olacağım diye çok korkuyorum 🥺🥺
ayyyucee Muhtemelen farkında olmadan farklı durumlardan stres altındasınız.. ilk bebek mi? Benim ilk bebeğimdi yalnızdım zorlandım çok.. uyku müzikleri, dua, nefes egzersizleri, çaylar deneye deneye uykuya dalmanızı kolaylaştıran şeyi bulursunuz inşallah
bossmomm ayyyucee evet ilk bebek ama yalnız değildim kırkım çıkana kadar ablam yanımdaydı hiç zorluk çekmedim dikişlerim çok kötüydü o yğzden ailem yanımdaydı hep. Streslerim her zamanki gibi çok ilerleyen bişey yok ama ilk zamanlar bebek için bilerek uyumazdım hatta doğumdan sonea 48 saat boyunca aralıksız hiç uyumamıştım ne olduysan doğumdan sonra oldu sanırım vücudum artık alıştk
ysm53 bossmomm 48 saat ayakta nasıl durdunuz ya 😳vücut muhtemelen alışkanlık kazandı ben de öyleydim eşimle tek kalınca çocuk uyusa da ben uyuyamıyorum sesten etkilenen bi insanım bebekle uyuyamıyorum zaten salonda uyuyayım diyorum bu sefer ya boğulursa da duymazsam diye uyku tutmuyor bebek uyuyor ama ben evde dört dönüyorum saçma sapan. Ama benimkinin altında böyle bi sorun var işte sizde o da yokmuş.
ayyyucee bossmomm ya bende aynı şekilde sezaryen sonrası hastanede olduğumuz 2 gün hiç uyumadım.. Bebeğimi gözümün önünden ayıramıyodum kaç ay insanlarla konuşurken onların yüzüne değil bebeğimin yüzüne baktım😂 eşime bile bırakıp uyumaya gidemedim aylarca.. geçen hafta ilk kez arkadaşımla 2 saat yalnız yemek yedim 9 ayda tek yalnız yaptığım aktivite oldu.. herkes farklı yaşıyor işte.. Melisa çayı gerçekten işe yarıyor bitki uyku çayları vs var uykuya geçişi kolaylaştırıyor bir deneyin bakalım
bossmomm ysm53 sürekli yataktaydım uzanmama rağmen bebeğime birinin bakmasına rağmen asla uyuyamadım. Evet bende balrda sizin gibiydim bebek için endişelenirdim ama onada alıştkm çok endişelenmiyorum baştaki gibi ama yine yok uyku
ysm53 bossmomm öncesinde var mıydı uyku probleminiz ? Ben kendimi bildim bileli problemliyim mesela uykuya geçişim zordur hep uyu uyan tekrar uyu bi yerden sonra falan uyumuyorum zaten şimdi de çocuk uyanır diyorum hepten kaçıyor uykum. Geçen uyanacak zaten diye diye çocuk 3 saat daha uyudu. Valla zor ne diyeyim uykusuz olmuyor eğer emziriyorsanız sütünüzü de etkiler. Emzirmiyorsanız doktora sorup isterseniz hafif uyku ilaçları oluyor onlardan kullanın. Ben çayların falan çok işe yaradığını düşünmüyorum.
bossmomm ysm53 evet önceden vardı uykuya dalmam zor olurdu hep çok geç saatlerde uyurdum ama sabahda geç kalkar çok uyurdum
ysm53 bossmomm düzen bi şaştı mı zor oturuyor bir daha. Vallahi uykusuzluk çok zor seni çok iyi anlıyorum. Belki de uyku saatlerini kaçırıyorsun sen de ya da nasılsa uyuyamayacağım uykum gelmiyor diyorsun psikolojik etkiliyorsun sen daha iyi bilirsin kendini benim uyku ile yaşadığım problemler genelde psikolojikti.
bossmomm blueberryyy__ ayy neden acaba nasıl düzene gireceğiz ??🥲🥲🥹 çok kötü bir durum ya. Yalnız değilmişim 🥹 Uyanık olduğu saatlerde yaz bari geceleri🥲
bossmomm ayyyucee ayy evet bazen misafirler geliyor bebeğimi seviyorlar ben onlardan önce alıp seviyorum 😅😂 ya önereceğin çaylar varmı emziriyorum yaa