znmte1 Kızlar doğum paramı aldım bugün 4100 tl verdiler bebeğim 5 Şubat doğumlu 400 tl neden keisldi merak ettim gişedeki kadına sorunca öyle yatmış dedi ve bariz bir şekilde surat astı sanki kendi hayrına verdi bana parayı terbiyesiz
miran69_ znmte1 144 u arayıp sorabilirsiniz evet ya bide öyleleri var insanlara güzel davranmayacaksiniz yapmayin çalışmayın
2cocukluana_ 8 Şubat’ta doğum yaptım 4100 lira yattı normalde 4500 olması lazım 400unu kesmişler bu da pttye doğum parası adı altında 400 TL yaptırmalarından kaynakli eksik yok yani aldığımız para tam