metehann4 Selam uzun zamandır düşünüyorum korkuyorumda takarken acı olur mu yada farklı problemler olur mu ileride vs. Bu konu hakkında yorumlarınızı merak edıyorum
gizemokur metehann4 dayanılmıcak bir ağrı değil ya iki ay oldu taktırdığım ara kanamalar oluyo adetin ilk iki günü çok yoğun oluyo Dr anlatmıştı bunları zaten rahatım şuanlık
ebruasell metehann4 taktıralı 7 gün oldu acısı kişiden kişiye değişir ben taktırdım fakat normal doğum süreci yaşayanlar daha rahat taktırıyormuş benim biraz acılı olmuştı
Melekylmzz metehann4 2 sene oldu oldu taktıralı hiç bir sıkıntı yaşamadım gynefix denilen bir spral çeşiti taktırdım ben hiç kanamalarımı da arttırmadı bel ağrısı yapmadı