Bebegim saglikli sarilik olmadi sukur emziriyorum dogdugundan beri fakat ilk baslarda sanki daha cok emiyodu 2 saate bi emzirmeye calistim kilosu yerinde doktor da sarilik yok dedi fakat son gunlerde binfazla uykulu vr max 5 dk emip 2 saat uyuyo normal mi ki asla rahat olamiyorum o uyutken az emdigi icjn bi memede 15 dk kalmasi lazim ki on sut arka sutt dengesi saglansin kilo alsin diye ama hayirlisi