Ya kızlar 5 ay 15 günlük tadımlara başladık zaten onları da istemıyor tadımdan sonra su verıyorum cenesını kıtlıyor asla ıcmıyr aslında bıberon alan bebek doğduğundan berı tek beslenme yontemı bıberon hıc emmedı benı. Kızım sadece anne sütü alıyor mama hıc vermedım bıberonla su ıcmıyor bı zararı olurmu en fazla bır çay kaşığı ıcmıstır süt ıctıgı bıberonla denedım ıcmıyor anne sütü denıyorum onu ıcıyor acaba başka bıseye mı yapıyor dedım formül mama denedım onu da almadı sütüm azalsa aç kalacak herhalde ek gıda tadımını da ıstemıyor suan için çok korktum komşumuz çocuğun cıgerlerı kurur su ver dedı zorlayınca da kusuyor