apohan Merhaba arkadaşlar biz rotateq yaptırdık 2. Dozu yaptırcam eczaneden aldık eşim buzluğa atmıs 4 saat buzlukta kaldı bişey olur mu acaba doktor eczacı falan olan varmı? O kadar para verdik çöp olmasa barı