zeynep343434 Kızlar gizce sitesinde siparişi gelen varmı?? Benim 20 gün oldu ne sipariş var ne bilgi dolandırıldım !!!
mihriimavi zeynep343434 ben daha önce alışveriş yaptım bir kaç sene önce geldi ürünlerim ama 20 günü bulmamıştı tabi belki sitenin dolandırıcılığa geçen bir şeyi varsa bilemem tabi
zeynep343434 maygirl maygirl maalesef siteye girip yorumlara bakınca herkes dolandırılmis yorumları hemen siliyolar 😐
zeynep343434 masterchefiniz siz zorlasa olsa yaptırmışsnz bizde ne sipariş var nede bı bilgi tlfnlara asla dönüş yapılmıyor
zeynep343434 mihriimavi benimde daha önce aldığım güvenilir bir siteydi ama sanırım hesabı kaptırmışlar son 1 ay da bir sürü kişi mağdur edildi 😐
zeynep343434 yeterdinc banada sadece o msj geldi 20 gün oldu hiç bişey yok takip numarası bile yok kaptrdik parayı maalesef 😒
zeynep343434 karpuz_ hayr maalesef aynı şeyleri yazıp paylaşıp duruyolar keşke yapsalar 2300 TL lik sipariş ürün verdim 20 gündür uğraşıyorum muhatap olacak kimse yok maalesef 😒
karpuz_ zeynep343434 yaa öyle mi üzüldüm 😕 yıllardır da gördüğüm bir siteydi ama geçenlerde gördüm kaç yıllık kuyumcu milleti dolandırıp kaçmış kimseye güven olmuyor işte
Vfa34 zeynep343434 bende 1700 tllik alışveriş yaptım malesef dolandirildik şikayet vara bakarsanız görürsünüz zaten😔😔😔
AslanKadini_ zeynep343434 özelikle kapida odemeli siteleri tercih ediyorum ki gelmezse ürün param cebimde kalıyor en azından diyorum
daenerystargaryen zeynep343434 Yaklaşık 4 sene önce falan abiye bir elbise almıştım. Çok da güzeldi. İlk geldiğinde çiçeklerinde sorun vardı göndermiştim yenisini tekrar göndermişlerdi. Bozmuşlar demekki.
zeynep343434 daenerystargaryen bende daha önce elbise almıştım o kadar memnundm ki her seferinde burdan aliyodum duyduğum kadarıyla site çalışmış diyolar ne kadar doğru bilemiyorum tabii😐