Hep olumsuz hallerimizi mi yazacağız❓☺️ Bugün bebeğim 4.ay aşısını oldu ve çok şükür ne bir huzursuzluk, uykusuzluk, ağlama nöbeti ve ateş hiçbirini hiçbir şey yaşamadık yanımda mışıl mışıl uyuyor. Ne yalan söyleyeyim korktum, korktuğum gibi olmadı 🤗
5.ay kontrolünde doktoru ile konuşup menenjit aşısını yaptırmak istiyorum. Umarım onu da sorunsuz atlatırız ❤️